خانه / پارچه نمد / پارچه نمدی در تهران | بورس انواع پارچه نمدی درجه یک

پارچه نمدی در تهران | بورس انواع پارچه نمدی درجه یک

پارچه نمدی در تهران در انواع نمد نازک (۲ میل) و نمد ضخیم (۴ میل) با کیفیت درجه یک از طریق بازار آنلاین بورس انواع پارچه های نمدی تولیدی کارخانجات معتبر، از طریق این سایت امکان خرید عمده دارد.
از پارچه های پرکاربرد در صنعت عروسک سازی، می توان به پارچه نمدی یا همان پارچه فوتر اشاره کرد که در بازارهای کشور ما، نرخ فروش خوبی هم دارد.
اما در بازار شهر بزرگی مانند تهران که در آن واسطه ها و افراد دلال پارچه زیاد است، ممکن است قیمت و کیفیت واقعی از پارچه های نمدی به بازارهای فروش عرضه نشده باشد.
آیا می دانید که اولا نرخ قیمت پارچه نمدی در تهران چقدر است و ثانیا از کجا می توان بهترین کیفیت و قیمت از انواع پارچه های نمدی درجه یک را خریداری کرد؟
کافیست تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

پارچه نمدی در تهران

شناخت پارچه نمدی و کاربرد آن

شایان ذکر است که پارچه نمدی نوعی پارچه با بافت سنتی است که امروزه در دسته پارچه های پشمی قرار گرفته و به بازار عرضه می گردد.
پارچه های نمدی سبک وزن هستند و به آن ها پارچه فوتر هم گفته شده و در تنوع رنگی گوناگونی روانه بازار شده اند.
این پارچه ها نرم، سبک و قابل شست و شو بوده و در انواع ذیل موجود می باشند:

  1. پارچه نمدی نازک ۲ میل
  2. پارچه نمدی ضخیم ۴ میل
گفتنی است که پارچه های نمدی در طرح های مختلفی نیز تولید شده که می توان به انواع پارچه نمدی خال خالی و پارچه نمدی راه راه و دیگر طرح های موجود، اشاره داشت.
امروزه در کارخانجات تولیدی پارچه نمدی، از هر نوع نخی استفاده نموده اند مانند نخ های خیاطی، نخ های معمولی، نخ های عمامه و دمسه و … که گفتنی است برای صرفه جویی در هزینه می توان از نخ های نامرئی نیز کار گرفته شود.

پارچه نمدی در تهران

پارچه نمدی خوب از کجا تهیه کنیم؟

قبل از آنکه بدانید چگونه و از کجا می شود پارچه نمدی خوب و درجه یک را تهیه کنید، باید با خصوصیات پارچه نمدی خوب آشنا شده باشید که می تواند قبل از خرید کمک شایانی را به شما خریداران نماید.
یک پارچه نمدی درجه یک و کیفیت خوب، از خصوصیات ذیل برخوردار است:

  • چروک نشدن
  • جذب خوب رطوبت
  • دوام بالا
  • حالت پذیری و انعطاف زیاد

پارچه های نمدی قابل شست و شو هستند و امروزه با تنوع رنگی بیش از ۱۴۰ طیف رنگی تولیدی کارخانجات مختلف در بازارهای کشور ما خرید و فروش می گردند.
از آنجا که بیشترین کارایی پارچه های نمدی در تولید وسائل تزئینی و تولید انواع عروسک است، تولیدی هایی که در این حوزه مشغول بوده به دنبال چگونگی خرید پارچه نمدی خوب در بازار شهری مانند تهران هستند.
پارچه نمدی در تهران ممکن است با درجه کیفی گوناگون یک و دو در بازارها موجود باشد، اما حتما می دانید که جهت تولیدات مرغوب تر، اغلب خریداران پارچه نمدی درجه یک را می خواهند.
بنظر می رسد که تنها راهکار اصلی خرید پارچه نمدی درجه یک در تهران، خرید از طریق نمایندگی های رسمی فروشی است که با کارخانجات بزرگ تولیدی، ارتباط مستقیم داشته و واسطه ها را حذف نموده اند.
این نمایندگی ها، قیمت عمده پارچه نمدی که همان قیمت دست اول کارخانه است را به مشتریان خود عرضه می نمایند.

پارچه نمدی در تهران

بورس انواع پارچه نمدی در تهران

بورس آنلاین انواع پارچه نمدی در تهران هم اکنون توسط سایت پارچه سرا سبب شده تا نرخ فروش این پارچه نسبت به فروش آن در بازارهای حضوری پارچه فروشی، بیشتر باشد.
چرا که مشتریان می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و با کاهش هزینه های رفت و آمدی خود، در کمترین زمان ممکن نیاز پارچه ای خود را برطرف نموده باشند.

تولیدی های تازه تأسیس که خواهان خرید عمده انواع پارچه نمدی در تهران هستند، به طور ویژه می توانند از شرایط خرید انواع پارچه نمدی ساده و طرح دار درجه یک به شکل آنلاین، نهایت بهره را برده باشند.
4/5 - (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاربرد پارچه نمد ضخیم

کاربرد پارچه نمد ضخیم + خرید اینترنتی

یکی از پارچه های سنتی ایران، پارچه نمدی با شیوه خاص تولیدش می باشد. کاربرد …