خانه / پارچه شمعی / پارچه شمعی عمده | فروشنده برتر پارچه شمعی در تهران

پارچه شمعی عمده | فروشنده برتر پارچه شمعی در تهران

پارچه شمعی عمده و ارزان در بزرگترین مرجع رسمی انواع پارچه درجه یک به صورت اینترنتی عرضه می گردد. فروشنده برتر پارچه شمعی در تهران میزبان شما مشتریان گرامی به جهت فروش محصول باکیفیت و اقتصادی می باشد.

پارچه های شمعی و کاربرد آنها

پارچه‌ های شمعی زیر مجموعه پارچه های بارانی هستند که به ضد آب بودن شهرت دارند و کاربرد عمده آن ها به همین دلیل می باشد.
پارچه شمعی، محصول ضد آبی است که در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم می باشد که البته پارچه های بارانی و ضد آب ممکن است پارچه‌ های طبیعی یا مصنوعی باشند که شمعی ها مصنوعی بوده و با مواد ضد آب مانند پلاستیک و پلی­ استر تهیه می‌ شوند.
در ابتدا این پارچه منعطف، ضد آب نبوده و این فرآیند غیرقابل نفوذ شدن آب درون بافت، بعد از تکمیل بافت پارچه صورت می گیرد و یا گاها نیز در حین بافت پارچه از مواد ضد آب استفاده می کنند که این دسته دوم که در پایان ضد آب می شوند، قابلیت تنفس بسیار بالایی را دارند.
البته ناگفته نماند که میزان قدرت تنفس پارچه به مقدار تبادل اکسیژن یک پارچه گفته می‌ شود که هرچه قدرت تنفس یک پارچه کمتر باشد، تعرق بدن با پوشیدن آن افزایش می‌ یابد، و می توان گفت این پارچه دارای این قابلیت می باشد.
در استفاده از پارچه های شمعی باید دقت لازمه را داشت؛ چرا که استفاده از آن در دراز مدت ممکن است باعث ایجاد حساسیت های پوستی گردد.
این پارچه بیشتر جهت دوخت بارانی، لباس ورزشی ضد آب، چادر مسافرتی و… به کار می رود.
پارچه شمعی اغلب از پلی‌ استر یا ترکیب پلی‌ استر با ماده پوشاننده تولید می شود که همین ماده پوشاننده قابلیت ضد آب بودن را به پارچه می دهد.
این پارچه انواع مختلفی دارد که بر اساس نوع ایستایی و ضخامت آن کاربردهای متفاوت و گسترده تری را نیز خواهد داشت.
جهت مصارف مختلف پارچه شمعی عمده تهیه می شود؛ چرا که کاربرد بالایی در صنایع مختلف دارد.

پارچه شمعی عمده

انواع مختلف پارچه های شمعی

پارچه شمعی که ضد آب و انعطاف پذیر است دارای انواع گوناگونی چون پارچه آکسفورد، پارچه شمعی پشت نقره ای، پارچه شمعی پشت سفید و … است که این موارد هر یک طبق میزان مقاومت خود در مصارف مختلفی به کار می روند.
پارچه شمعی پشت نقره‌ای که از پرکاربردترین نوع پارچه های شمعی می باشد، دارای میزان ضخامت کمی است؛ اما در عوض ایستایی آن بسیار زیاد می باشد که جهت دوخت کاپشن و پالتو مناسب نمی باشد ولی گزینه مناسبی برای دوخت لباس های بارانی و ورزشی به حساب می آید.
پارچه های شمعی پشت سفید برای دوخت لباس مناسب هستند و ضخامت خوبی دارند که باعث ایجاد نرمی و لطافت خاصی در پارچه می گردند.
پارچه های شمعی مموری از بهترین و باکیفیت‌ ترین نوع پارچه‌ های شمعی هستند که این نمونه هم برای تولید لباس استفاده می شوند.

خرید پارچه شمعی عمده و ارزان

پارچه شمعی که جزو پارچه های پرکاربرد می باشد، علی رغم کاربرد دارای خاصیت کشسانی است.
مرکز خرید پارچه شمعی عمده از بزرگترین مراکز بزرگ کشور می باشد که انواع پارچه های صنعت نساجی را با قیمت باورنکردنی به فروش می رساند.

جهت خرید پارچه شمعی عمده همین حالا با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید و بهترین پارچه را با تضمین کیفیت خریداری کنید
.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج + کیفیت بالا

پارچی شمعی یکی از پارچه های نوین است که در صنعت های متفاوتی بسیار کاربرد …