خانه / پارچه شمعی / نمایندگی فروش مستقیم پارچه شمعی در تهران

نمایندگی فروش مستقیم پارچه شمعی در تهران

فروش مستقیم پارچه شمعی در تهران به صورت آنلاین توسط سایت پارچه سرا انجام می گردد. پارچه شمعی در انواع براق، سفید، آکسفورد و مموری با قیمت مقرون به صرفه، تنها در نمایندگی اینترنتی فروش عمده پارچه، عرضه می شود.

تنوع و گستردگی پارچه های شمعی

پارچه ها دارای انواع مختلفی هستند که بر اساس مواد اولیه و الیاف به کار رفته در آن ها، مصارف و کاربردهای گوناگونی دارند.
گروهی از پارچه ها با الیاف طبیعی مثل پنبه، پشم، کتان و کنف تولید می گردند مانند پارچه های نخی، کتان، مخمل، کریشه، ابریشم و غیره.
دسته دیگری از پارچه ها نیز هستند که با الیاف مصنوعی تهیه می شوند و در حقیقت ساخته دست انسان می باشند از جمله پارچه های آکلیریک، ریون، پلی استر، برزنتی، شمعی و …
نوعی از پارچه ها نیز نیمه مصنوعی شناخته می شوند یعنی الیاف و سلولز گیاهی را تحت عمل شیمیایی قرار می دهند مانند ویسکوز و استات.
پارچه شمعی از الیاف مصنوعی پلاستیک بافته می شود. تکنولوژی تولید این نوع پارچه، از پیچیده ترین تکنولوژی ها به حساب می آید. پارچه های شمعی با توجه به الیاف و مواد به کار رفته، ضخامت و ماده پوششی، دارای انواع مختلفی هستند.
از انواع مختلف پارچه شمعی در بازار می توان به پارچه شمعی آکسفورد، مموری، پشت نقره ای، پشت سفید و پشت لاستیکی اشاره کرد. بدیهی است که قیمت پارچه شمعی بر اساس نوع آن متفاوت می باشد.
ویژگی های مهم پارچه شمعی عبارتند از:

  1. ضد آب
  2. ضد آفتاب و مقاوم در برابر اشعه های خورشید
  3. استحکام کافی در برابر سایش و کشش
  4. دوام زیاد

کاربرد پارچه شمعی در صنعت پوشاک

پارچه شمعی به دلیل خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی که دارد در ساخت چادرهای مسافرتی، کاور وسایل، کیسه خواب، آفتابگیر، سایبان، چتر و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.
همچنین پارچه شمعی در صنعت نساجی و پوشاک کاربرد گسترده ای دارد و به دلیل داشتن تنوع رنگی بالا، در زمینه تولید انواع کاپشن و بارانی بسیار رایج می باشد.
لازم به ذکر است که پارچه شمعی پشت لاستیکی، بهترین نوع پارچه شمعی برای دوخت کاپشن محسوب می شود زیرا ضخامت مناسبی دارد و نسبت به سایر انواع پارچه شمعی، نرم تر است.

فروش مستقیم پارچه شمعی

هر آنچه از واردات پارچه شمعی باید بدانید

 

کارخانجات زیادی در ایران به تولید انواع پارچه شمعی مشغول هستند اما به دلیل تقاضای زیاد و افزایش مصرف این پارچه در صنایع مختلف، واردات پارچه شمعی به ایران، سالانه به میزان قابل توجهی انجام می گیرد.
باید گفت که قیمت پارچه شمعی وارداتی کم تر از نمونه های مشابه تولیدی داخل ایران است.
این موضوع سبب شده تا متقاضیان به خرید پارچه های وارداتی ترغیب شوند.

 

فروش مستقیم پارچه شمعی با قیمت مناسب

فروش مستقیم پارچه شمعی از وارد کننده یا از درب کارخانه تولیدی، باعث کاهش چشمگیر هزینه ها و قیمت تمام شده محصول می شود زیرا واسطه ها و دلالان از میان حذف می شوند. این امر تنها از طریق خرید اینترنتی پارچه شمعی از وب سایت های معتبر امکان پذیر است.
این فروشگاه به عنوان یک نمایندگی معتبر فروش مستقیم پارچه شمعی، محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و به صورت آنلاین به خریداران عمده عرضه می نماید.
همین حالا برای خرید اینترنتی پارچه شمعی با کیفیت و درجه یک به وب سایت مراجعه کنید و جهت اطلاع از قیمت پارچه شمعی در بازار، با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج + کیفیت بالا

پارچی شمعی یکی از پارچه های نوین است که در صنعت های متفاوتی بسیار کاربرد …