خانه / پارچه پشمی / بهترین پارچه پالتویی پشمی با خرید مستقیم

بهترین پارچه پالتویی پشمی با خرید مستقیم

بهترین پارچه پالتویی پشمی بصورت بی واسطه و با قیمت استثنایی از این مرکز فروش عمده قابل سفارش است. همین حالا خرید مستقیم پارچه پالتویی زنانه را با شرایط ویژه از طریق سایت تجربه کنید.
چنانچه برای تولید انواع پالتو زنانه، قصد خرید عمده پارچه پشمی را دارید، باید قبل از هر اقدامی نسبت به ویژگی های منحصر به فرد این پارچه، انواع مختلف پارچه و نکات نگهداری از آن اطلاعات کافی پیدا کنید.
بنابراین برای این که بتوانید انتخابی صحیح و آگاهانه داشته باشید، در این مقاله قصد داریم به بررسی جامع بهترین پارچه پالتویی پشمی از نظر الیاف، انواع، کاربرد و قیمت آن بپردازیم.
در انتها یکی از برترین مراکز فروش عمده پارچه پشمی پالتویی را معرفی نماییم؛ پس با من همراه باشید.

همه چیز درباره پارچه پشمی و انواع آن

بهترین پارچه پالتویی پشمی

پارچه پشمی نوعی پارچه پرزدار یا کرک دار می باشد که شلال یا پرزهای آن در مقایسه با پارچه های مخمل مقداری بلندتر می باشند.
این پارچه از شبکه ای از نخ ها با الیاف طبیعی، مصنوعی یا ترکیبی از این دو تشکیل شده است.
از جمله مهم ترین ویژگی های پارچه پشمی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسیار نرم و لطیف
  • بدون آهار
  • مقاومت و ماندگاری بالا
  • ثبات سایشی
  • قابل شستشو
  • ثبات رنگی بالا
  • چروک پذیری پایین
  • آبرفت بسیار کم

در کارخانه تولید پارچه پشمی، ابتدا نخ ها به دور یک دستگاه گردبافت به صف شده، سپس توسط دستگاه های پیشرفته نخ ها به یکدیگر بافته می شوند.
شلال های به وجود آمده که در حالت اولیه به صورت یک قوس از بستر پارچه بیرون آمده اند، توسط دستگاه تیغ زده شده و هر قوس تبدیل به دو پرز یا در اصطلاح شلال می شود.
حال اگر شلال های این پارچه با استفاده از تکنیک ها یا دستگاه دیگر تا حد امکان کوتاه تر و سپس پرداخت شوند، به پارچه نهایی مخمل می گویند.
پارچه های پشمی دارای دو نوع، پرز (شلال) بلند و پرز کوتاه می باشند.
علاوه بر این باید بدانید که پارچه پشمی، هم به صورت یک طرف کرک دار و هم به صورت دو طرف کرک دار به تولید می رسد.
پارچه پشمی پرز بلند بیشتر برای ساخت عروسک، پتو، کالای خواب، دستمال، آستر لباس، کفش و … مورد استفاده قرار می گیرد.
این در حالیست که از پارچه های پشمی پرز کوتاه و ظریف برای دوخت انواع پالتو زنانه استفاده می کنند.

پارچه پشمی مناسب پالتو زنانه

همانطور که متوجه شدید پارچه‌ هایی که پوشش مویی یا کرک دارند و شکل ظاهری آن ها شبیه به خز یا پشم است، به پارچه پالتویی زنانه معروف اند و معمولاً نخ به کار رفته در آن ها از الیاف مصنوعی است.
پارچه های پشمی به دلیل داشتن پرز، از نرمی و لطافت خاصی برخوردارند که این ویژگی منحصر به فرد، این نوع پارچه را نسبت به سایر پارچه ها متمایز نموده است.
به همین دلیل است که این پارچه، یکی از بهترین انتخاب ها برای تولید انواع لباس های گرم زمستانه مانند پالتو به شمار می رود.
پارچه پشمی به کار رفته در پالتو می توانند احساس گرما به فرد دهد، در عین حال که سبک و انعطاف پذیر نیز می باشد.
در ادامه مقاله سعی داریم برای شما تولیدی های پالتو زنانه، یک مرکز فروش مستقیم بهترین پارچه پالتویی پشمی معرفی نماییم.

از کجا بهترین پارچه پالتویی پشمی را از کجا بخرم؟

بهترین پارچه پالتویی پشمی

می دانید که امروزه خرید اینترنتی محصول دارای مزایای زیادی برای زندگی های پرمشغله افراد می باشد. چرا که کمبود وقت یکی از دغدغه هاییست که مردم همواره با آن درگیر هستند.
به همین دلیل تقریباً می توان گفت که اغلب کسب و کارها در حال حاضر به صورت آنلاین فعالیت دارند و عموم مردم نیز از این روش استقبال کرده اند.
بازار خرید و فروش عمده پارچه نیز از این قاعده مستثنی نیست. بسیاری از کارخانجات معتبر محصولات تولیدی خود را از طریق وب سایت ها یا شبکه های اجتماعی، به طور مستقیم به فروش می گذارند.
در حقیقت با خرید اینترنتی از وب سایت های معتبر پخش عمده پارچه پشمی پالتویی می توانید:

  • از هدر رفتن زمان و انرژی جلوگیری کنید.
  • از تخفیفات عالی بهره مند گردید.
  • هزینه های رفت و آمد و حمل و نقل را کاهش دهید.
  • به بهترین کیفیت پارچه دست پیدا کنید.
  • بدون واسطه و به طور مستقیم از درب کارخانه خرید نمایید.

قیمت پارچه پشمی و عوامل موثر بر آن

انواع و اقسام پارچه های پشمی توسط تولیدی های بسیار خوب ایرانی و خارجی در حال تولید می باشند. به طور کلی پارچه های تولید داخل به طرز چشمگیری نسبت به همتای خارجی خود قیمت مناسب تری دارند.
برای تعیین قیمت پارچه پالتویی باید گفت که در درجه اول، کیفیت پارچه بسیار تأثیرگذار می باشد. پرواضح است که هر چقدر پارچه پشمی از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت آن هم بالاتر می رود. اما می توان گفت که در مقایسه با سایر پارچه ها، پارچه های پشمی دارای قیمت خوب و مقرون به صرفه ای هستند.
از طرفی دیگر باید بدانید که پارچه پشمی تولید شده با الیاف طبیعی، از قیمت بالاتری نسبت به پارچه تشکیل شده از الیاف مصنوعی برخوردار است. همچنین علاوه بر جنس الیاف، تراکم الیاف این پارچه هم بر روی قیمت فروش عمده پارچه پالتویی تاثیر دارد. این گروه بازرگانی، پارچه پشمی مخصوص تولید پالتو را هم به صورت متری و هم به صورت کیلویی، با قیمت باورنکردنی عرضه می کند.

فروش عمده پارچه پشمی پالتویی با قیمت ارزان

همانطور که گفتیم برای خرید عمده پارچه پشمی مناسب پالتو زنانه، سفارش اینترنتی از وب سایت ها و مراکز فروش معتبر، یک راه مطمئن و آزموده شده می باشد که به راحتی انجام می گیرد.
مجموعه پارچه سرا زیگورات، یکی از برترین مراکز فروش مستقیم پارچه پشمی از درب کارخانه می باشد که این شرایط ویژه را برای شما خریداران گرامی به وجود آورده است.
شما می توانید بهترین پارچه پالتویی پشمی را با نازل ترین قیمت، به صورت عمده از ما سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرد.

پس همین حالا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و ضمن اطلاع از قیمت عمده پارچه پالتویی، آن را به صورت آنلاین تهیه نمایید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com