خانه / پارچه گورتکس / پخش پارچه گورتکس | فروش عمده گورتکس اصل

پخش پارچه گورتکس | فروش عمده گورتکس اصل

پخش پارچه گورتکس باکیفیت در معتبرترین مرجع فروش عمده گورتکس اصل با قیمت استثنایی و به صورت عمده عرضه می گردد. این مجموعه معتبر به صورت اینترنتی بهترین گورتکس را به قیمت رقابتی توزیع می کند.

پارچه گورتکس و مصارف عمده آن

پارچه گورتکس، یک پارچه ضد آب و انعطاف پذیری است که از ماده گورتکس تهیه می شود.
گورتکس خود یک ماده ضد آب و ضد باد است که قابلیت عبوردهی هوا را دارد و یک ماده مصنوعی ساخته شده از پلی تترافلوئورواتیلن کشیده شده در سرعت بالا می باشد.
گورتکس ها اغلب برای تهیه لباس مورد استفاده قرار می گیرند که اجازه ورود آب به داخل لباس را نداده؛ اما بخار ناشی از عرق را به‌ راحتی عبور می دهد.
گورتکس به عنوان یک ماده مصنوعی دارای دوام و انعطاف پذیری بالایی است که در برابر مواد شیمیایی بی‌ اثر بوده و به همین سبب در صنعت پزشکی کاربرد فراوانی دارد.
گورتکس از پلی تترافلوئورواتیلن تحت فشار و حرارت بالا انبساط‌ می یابد که بدین واسطه دارای منافذ بسیار ریزی می باشد که به هیچ وجه آب را از خود عبور نمی دهند.
این پارچه بیشتر در کاربردهایی نظیر مواد مصنوعی، ایمپلنت‌ های پزشکی، فیلتر واسطه‌ ای، لباس بارانی، عایق سیم‌ ها و کابل‌ ها، واشر و درزگیرها مورد استفاده قرار می گیرد.
همانطور که می دانید امروزه پارچه های مصنوعی با قابلیت بالایی که دارند جهت کاربردهای فراوانی مورد استفاده می شوند. برای مثال، گورتکس ها نمونه ای منحصربفرد از این پارچه هستند که از یک لایه محافظ بسیار نازک در داخل و قلب این پارچه استفاده شده است که این لایه خود به تنهایی نیز دارای بیش از ۹ میلیون هسته میکروسکوپی می باشد.
لایه های میکروسکوپی این لایه حدوداً ۲۰۰۰۰ مرتبه کوچکتر از قطره آب، اما ۷۰۰ مرتبه بزرگتر از یک قطره بخار آب هستند؛ پس بدین منظور ضد آب؛ اما قابل تعریق هوا است.
شرکت های پخش پارچه گورتکس این روزها این پارچه باکیفیت را به صورت عمده و اینترنتی به فروش می رساند.

انواع پارچه گورتکس درجه یک

همانطور که اشاره شد، گورتکس یک ماده مصنوعی می باشد که به دلیل ویژگی های منحصربفردی که دارد، مورد توجه بسیاری از صنایع قرار گرفته است.
از گورتکس ها در صنعت پوشاک، پزشکی و نظامی نیز استفاده می شود که در پوشاک این پارچه به عنوان، درزگیر‌ یک ژاکت ضد آب مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما این پارچه انواع مختلفی دارد.
گورتکس ها در ساختارهای دو لایه و سه لایه تقسیم‌ می شوند که بنابر کیفیت در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

گورتکس اکتیو: نمونه ای از گورتکس است که برای فعالیت‌ های حرکتی نظیر اسکی کردن و یا بالا رفتن از کوه مناسب است. این پارچه، ضد آب بوده و به‌ راحتی نفس می کشد که در این صورت اجازه فعالیت‌ های زیاد را به کاربران می دهد.

گورتکس پرو: این نمونه گورتکس نیز، بسیار بادوام و مقاوم است که با صورت مهندسی طراحی شده انعطاف پذیر، بادوام و قابل استفاده در شرایط سخت می باشد. این نمونه گورتکس از ساختار سه لایه محکم تشکیل می گردد.

گورتکس ها از فلوراید ساخته شده اند که برای مناطق سرد و استوایی نیز مناسب هستند.
مقاومت این پارچه به اندازه ای بالا است که در تولید بوت و کفش های پیاده روی نیز به کار می رود.
حتی دستکش‌ های تولید شده از گورتکس هم ضد آب بوده و هم عبورده هوا هستند و حتی در موارد پزشکی مثل بخیه، گرافت‌ های عروقی، اتصالات قلبی و رباط مصنوعی زانو نیز استفاده می گردند.
انواع پارچه گورتکس باکیفیت در مراکز پخش پارچه گورتکس با کیفیت های متنوعی عرضه می گردند.

پخش پارچه گورتکس

پخش پارچه گورتکس ضد آب و باکیفیت

گورتکس، همانطور که اشاره شد، از پارچه های مصنوعی است که حالت انعطاف پذیر دارد و از دسته پارچه های پلاستیکی شناخته می شود.
شرکت پخش پارچه گورتکس از مراکز بزرگ و معتبری است که چندین سال در این عرصه فعالیت کرده و سابقه درخشانی دارد که نتیجه آن اعتبار و شهرتی می باشد که در بازار دارد.
این مجموعه بزرگ و معتبر هم اکنون به عنوان یک فروشنده اینترنتی، بهترین گورتکس درجه یک را همراه با قیمت مناسب و به صورت عمده عرضه می کند، اگر قصد خرید دارید می توانید همین حالا از طریق کارشناسان این مجموعه پخش پارچه گورتکس سفارش خود را ثبت نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه گورتکس برای چادر مسافرتی

چادرهای مسافرتی یکی از مهم‌ترین تجهیزات برای کمپینگ و سفرهای طبیعت‌گردی هستند. این چادرها باید …