خانه / پارچه / پارچه یکبار مصرف برای ماسک | خرید ارزان پارچه های یکبار مصرف

پارچه یکبار مصرف برای ماسک | خرید ارزان پارچه های یکبار مصرف

پارچه یکبارر مصرف برای ماسک را با ارزان ترین قیمت ممکن به شکل عمده و در حجم های بالا از مرکز خرید مستقیم پارچه های یکبار مصرف و بی بافت، سفارش خرید بی واسطه دهید.
حتما می دانید که امروزه وقتی صحبت از یک بیماری واگیردار یا یک ویروس واگیردار در جامعه می گردد، رعایت نکات بهداشتی می تواند در شیوع هر چه کمتر از بیماری ها نقش فزاینده ای داشته باشد.
استفاده از ماسک و دستکش هنگام شرکت در اجتماعات می تواند زنجیره انتقال ویروس و بیماری ها را کم و کمتر کرده باشد.
در این میان کارخانجات تولید کننده ماسک و دستکش و سایر منسوجات، بایستی بتوانند با بیشتر کردن حجم تولیدات خود، پاسخگوی نیاز مشتریانشان باشند.
پارچه یکبار مصرف یکی از پارچه های مصرفی در حوزه تولید انواع ماسک و حتی انواع البسه بهداشتی مخصوص بیمارستان هاست که می تواند از میزان تقاتضای بالایی در شرایط این چنینی جامعه برخوردار گردد.
آیا می دانید که با حضور واسطه ها و دلالان گوناگونی که امکان خرید ارزان و حتی باکیفیت پارچه های یکبار مصرف را ممکن است از مشتریان سلب کنند، چگونه می توان خریدی مطمئن داشت؟
پارچه یکبار مصرف برای ماسک با چه مشخصاتی عرضه می گردد و از طریق کدام مراکز فروش، قیمت و کیفیت متناسب با هم دارد؟
پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

پارچه یکبار مصرف برای ماسک

تولید پارچه یکبار مصرف برای ماسک

در حال حاضر در کشور ما، تولید پارچه های یکبار مصرف در کارخانجات گوناگونی به انجام می رسد.
این پارچه ها که در دسته پارچه های بی بافت قرار داشته غالبا به صورت تک لایه، سه لایه و یا چند لایه از الیاف پلی پروپیلن که نوع الیاف پرس بدون هیچگونه الیافی از تار و پود است، تهیه و تکمیل می گردند.

شایان ذکر است که تولید پارچه یکبار مصرف برای ماسک از بیشترین نرخ تولیدی در این کارخانجات برخوردار بوده، به خصوص هنگامی که بازارهای کشور نیاز اساسی به انواع ماسک جهت جلوگیری از شیوع و انتقال انواع ویروس ها و بیماری ها داشته اند.
تولید پارچه یکبار مصرف برای ماسک در انواع کالیته رنگی سفید و آبی و حتی سبز، با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ۳۰ الی ۶۰ گرم انجام می گیرد.
کارگاه های تولیدی ماسک از پارچه های یکبار مصرف می توانند با خرید در تناژ بالای این پارچه، تولیدات با قیمت تمام شده کاملا مقرون به صرفه تر را تجربه کرده باشند.

پارچه یکبار مصرف برای ماسک

مصارف پارچه یکبار مصرف در بیمارستان ها

جدای از استفاده ی پارچه های یکبار مصرف برای تولید انواع ماسک بهداشتی؛ امروزه به سبب مسائل بهداشتی در بیمارستان ها، شاهد مصارف گوناگونی از این پارچه ها در بخش های مختلف هستیم.
از مصارف پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی می توان به این موارد متذکر شد:

  • گان و شان بیمارستانی
  • انواع کلاه و ماسک برای اتاق های جراحی
  • روکش کفش برای اتاق عمل و یا بخش های مراقبت ویژه
  • انواع دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی مخصوص بخش های بستری و رادیولوژی
  • تهیه انواع زیر انداز و رو اندازهای بهداشتی

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی بایستی نرم و لطیف و سبک وزن باشند و قیمت ارزان آنها توجیه اقتصادی خوبی برای یکبار مصرف بودنشان، می باشد.

پارچه یکبار مصرف برای ماسک

خرید ارزان پارچه یکبار مصرف مخصوص ماسک

شایان ذکر است که در بازارهای خرید و فروش پارچه یکبار مصرف، خصوصا در مواقعی که نیاز به ماسک زیاد می شود، شاهد هجوم سیل زیادی از دلالان و واسطه گری ها هستیم.
متأسفانه این دلالان به دنبال آنند که انواع پارچه یکبار مصرف برای ماسک را با قیمت گران تری به کارگاه های تولیدی ماسک بفروشند و خودشان سود زیادی را به جیب بزنند.
در این میان وجود یک مرکز فروش مستقیم که بدون هیچ افزایش قیمتی، پارچه یکبار مصرف برای ماسک را از درب کارخانجات معتبر تولیدی عرضه کند، می تواند برای کارگاه های تولیدی ماسک، اهمیت جدی پیدا کرده باشد.

پس فرضت را غتیمت شمرده و همین حالا از طریق سایت پارچه سرا، بهترین پارچه یکبار مصرف را با قیمت درب کارخانه و بی واسطه خرید عمده کنید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

ارزانترین عمده فروشی پارچه

ارزانترین عمده فروشی پارچه

روش های زیادی برای خرید پارچه وجود دارد، اما تهیه آنها از ارزانترین عمده فروشی …