خانه / پارچه شمعی / پارچه شمعی ضد آب ارزان در نمایندگی فروش مستقیم

پارچه شمعی ضد آب ارزان در نمایندگی فروش مستقیم

پارچه شمعی ضد آب ارزان در نمایندگی فروش مستقیم‌ با کیفیتی بسیار عالی به عرضه می رسد. این مجموعه انواع پارچه های شمعی را به صورت عمده و اینترنتی به فروش می رساند.

پارچه شمعی ضد آب و کاربردهای آن

پارچه شمعی، جزو پارچه های ضد آب، مستحکم، منعطف و پرکاربردی است که بافته شده از الیاف پلاستیکی می باشد. این پارچه به جهت مواد کاربردی که در تولید آن به کار برده شده، مقاومت زیادی در برابر سایش و مواردی چون ضربه را دارد.
این پارچه را در بازار با نام های دیگری نظیر پارچه مشمعی و یا پارچه بارانی می شناسند که همگی به نوعی از ضد آب بودن می آیند.
با وجود ویژگی های زیاد پارچه شمعی؛ اما باید نکاتی را نیز به هنگام استفاده از آن ها مراعات نمود که اولین نکته، اتو کردن می باشد.
این پارچه به دلیل اینکه از مواد پلاستیکی به وجود آمده، دوام زیادی در برابر حرارت ندارد، پس به گرما و حرارت زیاد مقاومت نشان نداده و شکل پذیر است. به هنگام اتو کردن پارچه شمعی باید حتما از پارچه دیگری نیز استفاده نمود تا با حرارت اتو به زیر آن نچسبد.
نکته دوم دوخت این نوع پارچه است که به دلیل نرمی و البته حالت پلاستیکی ممکن است دائما سر بخورد؛ پس باید آن را با سوزن های ته گرد از قبل از محکم کرد.
موارد استفاده پارچه شمعی گسترده است و دلیل آن ویژگی هایی از قبیل ضد آب بودن آن می باشد و البته انواع مختلفی دارد که این تنوع به دلیل کیفیت و طرح و رنگ بندی آن است.
از پارچه های شمعی بیشتر به جهت دوخت مانتو بارانی، استفاده در چتر نجات، استفاده در هاورکرافت و … استفاده می کنند.
پارچه های شمعی ضد آب معمولا دارای ابعادی به طول یک متر و عرض ۱٫۵ متر و وزن ۴۴۵ گرم می باشند.

پارچه شمعی ضد آب ارزان

مشخصات مهم پارچه های شمعی

پارچه شمعی کاربردهای فراوانی را به جهت مزیت های ساختاری خود دارد و اصلی ترین ویژگی آن پارچه ای نایلونی بودن است.
چرا که نایلون جزء الیاف کاملا” مصنوعی است و بدین واسطه قیمت پایی دارد و البته انعطاف پذیری نیز جزو مشخصات اصلی آن به شمار می رود.
انواع پارچه شمعی چون، آکسفورد، پشت لاستیک، پشت سفید، پشت نقره ای، طرح دار، ساده و … استحکام خوبی در برابر سایش و کشش دارند و فورا خشک می شوند؛ چرا که رطوبت کمی به خود جذب می کنند.
این نوع پارچه به دلیل اینکه از نخ فیلامنت تهیه شده برای لباس ورزشی، بارانی و پارچه های کشباف استفاده می شود.
لطافت، خشکی و نرمی، باعث شده تا در انواع بارانی، پالتو، کاپشن، لباس کار و … نیز از لایه ای پارچه شمعی استفاده نمایند.
تمامی مشخصات عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارچه هستند که البته جهت خرید پارچه شمعی ضد آب ارزان باید به شرکت معتبری مراجعه کرد.

خرید پارچه شمعی ضد آب ارزان در بازار ایران

همانگونه که در قسمت های بالا نیز اشاره شد، پارچه شمعی جزو بهترین پارچه هایی است که کاربرد عمده ای دارد.
این پارچه برخلاف کیفیت بسیار بالا و کاربرد فراوان، قیمت ارزانی داشته؛ اما این قیمت در بازار با تغییر و تحولاتی همراه است که باعث افزایش آن می شود.
بی شک همه شما به مشکلات کنونی کشور واقف هستید و می دانید که آشفتگی بازار به دلیل و نوسانات قیمت ها حاکی از تحریم ها و از طرفی دخالت سودجویان می باشد.
با وجود تمام این اختلافات و مشکلات، هنوز مراکزی هستند که بهترین کیفیت را با قیمت مناسب به صورت مستقیم از درب کارخانه و به قیمت تولید عرضه می کنند.

مرکز بزرگ پارچه شمعی ضد آب ارزان جزو برترین شرکت های توزیع عمده ای است که به صورت آنلاین و مستقیم محصولات خود را به فروش می رساند. جهت خرید پارچه شمعی ضد آب ارزان، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه شمعی در کرج

فروش پارچه شمعی در کرج + کیفیت بالا

پارچی شمعی یکی از پارچه های نوین است که در صنعت های متفاوتی بسیار کاربرد …