خانه / پارچه نمد / قیمت پارچه نمد ۵ میل در نمایندگی تهران

قیمت پارچه نمد ۵ میل در نمایندگی تهران

قیمت پارچه نمد ۵ میل رنگی که در این نمایندگی معتبر به فروش می رسد، ارزان ترین قیمت بازار تهران است. پس هم اکنون جهت خرید نمد ضخیم به صورت عمده و با کیفیت تضمینی با ما در تماس باشید.
آیا تا به حال اسم پارچه نمد که برای تولید و ساخت انواع عروسک کاربرد دارد، به گوشتان خورده است؟ آیا با نحوه تولید این پارچه پرکاربرد آشنایی دارید و می دانید در ایران پارچه نمدی بیشتر به صورت سنتی تولید می شود یا صنعتی؟

اگر می خواهید پاسخ تمامی سوالات خود را در خصوص تولید پارچه نمد، انواع و کاربردهای آن دریافت کنید؛ این مقاله را مطالعه نمایید. همچنین در پایان یک لیست قیمت پارچه نمد ۵ میل در اختیار شما قرار خواهیم داد.

همه چیز درباره پارچه های نمدی

اگر بخواهیم به صورت سنتی پارچه نمد را بررسی کنیم می توانیم بگوییم که به پارچه ای نمد اطلاق می شود که نخ های آن از پشم گوسفند تولید شده و کاملاً طبیعی و انعطاف پذیر باشند.
نام این پارچه ها در اصل فوتر است ولی در بین بازاریان به اسم پارچه نمدی نیز معروف است و خرید فروش می گردد.
امروزه تولید پارچه نمد به صورت دستی و به روش سنتی، جز در روستاها مرسوم نیست و برای تولید انبوه این پارچه از دستگاه های صنعتی پیشرفته استفاده می کنند.
به طور کلی پارچه نمدی از لحاظ شکل ظاهری و ویژگی هایی که دارد، در زمره پارچه ‌های پشمی قرار می‌ گیرد. این پارچه ‌ها گرم و سبک، چروک ‌ناپذیر، جاذب رطوبت، بسیار محکم و بادوام هستند.
همچنین به راحتی اتو خورده و حالت می ‌گیرند. اما حرارت اتو نباید زیاد داغ باشد و بهتر است برای اتو کشی ابتدا یک پارچه نخی روی نمد پهن نمایید تا پرزهای پارچه نمدی به سطح زیرین اتوی داغ نچسبند.
پارچه های نمدی مانند هر پارچه دیگری قابلیت شستشو دارند، ولی نکته قابل توجه این است که بر اثر شستشوی زیاد حالت و کیفیت اولیه خود را از دست می ‌دهند.

قیمت پارچه نمد 5 میل

موارد استفاده پارچه نمد ۵ میل کدامند؟

پارچه های نمدی در دو نوع ساده و طرحدار، در رنگ‌ های بسیار شاد و جذاب تولید می ‌شوند و به قولی بیش از ۱۴۰ رنگ متنوع دارند. خوشبختانه پارچه نمد رنگی ساده و طرح دار با کیفیت درجه یک، در کارخانجات نساجی ایران به تولید می رسند.
از طرفی این پارچه ‌ها ضخامت ۲ میلی ‌متر دارند و می‌ توان آن ‌ها را با دیگر پارچه‌ ها ترکیب کرد و در ساخت عروسک، ست لحاف و تشک، کوسن و بسیاری از وسایل تزئینی دیگر استفاده نمود.
نوع ضخیم تر این پارچه ‌ها دارای ضخامت ۵ میل هستند و نسبت به نمد ۲ میل، از انعطاف چندانی برخوردار نیستند و بیشتر برای ساخت لوازمی همانند زیرلیوانی، زیربشقابی، گلدان، جای وسایل آرایشی روی میز توالت، جامدادی و مواردی از این قبیل به کار می ‌روند.
پارچه نمدی ۵ میل در دو کیفیت درجه یک و درجه دو قابل عرضه می باشد که مهم ترین تفاوت این دو، کیفیت الیاف به کار رفته در آن هاست.
الیاف به کار رفته در روند تولید پارچه نمد درجه یک، از الیاف دسته اول بوده و الیاف مورد استفاده در پارچه نمد درجه دو از الیاف بازیافتی می باشد که همین امر باعث شده تا رنگ های پارچه های نمدی درجه دو مقداری مات تر و کدرتر از درجه یک باشند.
از دیگر تفاوت های این دو نوع پارچه می توان به پایین تر بودن انعطاف پارچه نمد درجه دو نسبت به نمد درجه یک اشاره کرد. همچنین پارچه نمد درجه دو هنگام برش و دوخت، پرز و گرد بیشتری نیز تولید می کند.
در ادامه مقاله به بررسی قیمت پارچه نمد ۵ میل می پردازیم، پس همراه ما باشید.

عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت پارچه نمد ۵ میل

همانطور که گفته شد پارچه نمد هم به صورت سنتی و هم به وسیله دستگاه های صنعتی قابل تولید است.
نمد پشمی اصیل که به شیوه های سنتی در روستاهای کشور، توسط دستان پرتوان و هنرمند روستاییان تهیه می شود، نسبتاً گران است.
نمدی که با اکریلیک یا سایر الیاف مصنوعی دیگر در کارخانه تولید می شود، قیمت ارزان تری دارد ولی از نظر ویژگی های پارچه، هرگز به پای نمد پشمی طبیعی نمی رسد.
از دیگر عوامل مؤثر بر روی قیمت پارچه نمد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پارچه نمد ۵ میل نسبت به ۲ میل ارزان تر است، چون انعطاف پذیری کمتری دارد.
  2. درجه بندی کیفی پارچه مستقیماً روی قیمت تمام شده آن تأثیر می گذارد، بدیهی است که پارچه نمد با کیفیت درجه یک گران تر می باشد.
  3. کارخانجات مطرح و خوشنام در زمینه تولید نمد، محصولات خود را با کیفیت بالا، بهترین متریال و بالطبع قیمت گران تری عرضه می نمایند.
  4. علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، خرید نمد ضخیم به طور مستقیم از درب کارخانه می تواند در کاهش قیمت ها تأثیر به سزایی داشته باشد که در ادامه این موضوع را برایتان روشن خواهیم کرد.

قیمت پارچه نمد 5 میل

خرید بی واسطه نمد ضخیم در نمایندگی آنلاین

همانطور که گفته شد پارچه نمد جزو یکی از پرطرفدارترین منسوجات تولید داخل کشور است که مصارف فراوانی در حوزه ساخت وسایل تزئینی دارد و بسیار پرفروش می باشد.
می دانید که امروزه بسیاری از کارخانجات تولیدی، محصولات خود را از طریق وب سایت ها و شبکه های مجازی به نمایش عموم می گذارند و خریداران می توانند در هر کجا که هستند، از طریق آن ها برای خرید پارچه نمد عمده اقدام نمایند.
شایان ذکر است که از مهم ترین مزایای فروش مستقیم از کارخانه، خرید بی واسطه و دست اول پارچه نمد زیر قیمت بازار می باشد که این موضوع برای متقاضیان خرید عمده این پارچه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
این نمایندگی بزرگترين و معتبرترين پخش كننده پارچه نمد در تهران، در سطح عمده مى باشد كه توانسته است یک پل ارتباطی بين كارخانجات تولیدی و مشتری های خود ایجاد نماید. در مركز فروش آنلاین، خریداران عمده می توانند بدون واسطه و با قيمت كارخانه خريد خود را به راحتی انجام دهند.

اگر قصد خرید بهترین کیفیت پارچه نمد را دارید این مژده را به شما می دهیم که با خرید از این مرکز، به مناسب ترین قیمت پارچه نمد ۵ میل نیز دست پیدا خواهید کرد. پس همین حالا در وب سایت، پارچه نمد با رنگبندی دلخواه خود را در کم ترین زمان ممکن به صورت عمده سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.
4/5 - (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاربرد پارچه نمد ضخیم

کاربرد پارچه نمد ضخیم + خرید اینترنتی

یکی از پارچه های سنتی ایران، پارچه نمدی با شیوه خاص تولیدش می باشد. کاربرد …