خانه / پارچه حوله ای / فروش پارچه حوله ای در تهران | زیگورات فابریک

فروش پارچه حوله ای در تهران | زیگورات فابریک

فروش پارچه حوله ای در تهران به صورت مستقیم و بی واسطه، تنها در این مرکز انجام می شود. بازرگانی زیگورات فابریک انواع پارچه حوله ای دو رو نخ را با نازل ترین قیمت عمده، توزیع می نماید.
نرمی و لطافت از مهم ترین دلایل انتخاب پوشاک، مخصوصاً لباس‌ های راحتی و خانگی به حساب می آید. انتظار می رود که هیچ پارچه ‌ای به لطافت پارچه های حوله ‌ای نباشد.
پارچه حوله ای، پارچه ای بسیار نرم است و ویژگی بارز این نوع پارچه، قدرت جذب یا آبگیری بالای آن می باشد.
در واقع همین عامل باعث شده تا بسیاری از تولیدی ها برای دوخت حوله های تن پوش و یا پوشاک راحتی از این پارچه فوق العاده عالی استفاده نمایند.
در این مقاله با انواع پارچه حوله ای و کاربردهای متعدد آن آشنا می شویم و در انتها، یک مرکز پخش عمده و فروش پارچه حوله ای در تهران را معرفی خواهیم کرد.

انواع پارچه های حوله ای

ىﺍ ﻪﻟﻮﺣ ىﺎﻫ ﻪﭼﺭﺎﭘ ﻦﯾﺮﺘﻬﺑ ﺪﯿﻟﻮﺗ

همه ما با شنیدن نام پارچه حوله ‌ای، پارچه ‌های ضخیم برای تن پوش و یا حوله ‌های خشک کن دست و صورت را تصور می کنیم.
اما جالب است بدانید که پارچه ‌های حوله ای، پارچه ‌ای ایده آل برای لباس ‌های خانگی و حتی پوشاک زمستانی نیز هستند که جنس ‌های بسیار لطیفی داشته و توجه بسیاری از خیاطان را به خود جلب نموده اند.
اگر چه این لباس ‌های حوله ای بیشتر مناسب فصول سرد سال می باشند، اما به ضخامت پارچه‌ های مخصوص حوله خشک کن نبوده و تفاوت هایی با آن ها دارند.
این پارچه ‌ها، بسیار نرم و لطیف بوده و همین ویژگی منحصر به فرد، آن ها را به پارچه‌ های محبوب برای تولید لباس ‌های خانه و راحتی تبدیل کرده است.
باید گفت که پارچه ‌های حوله ‌ای در انواع مختلف با نام‌ های پارچه ‌های استاندارد، پارچه ‌های بافتنی، پارچه ‌حوله ‌ای فرانسوی، پارچه‌ حوله ‌ای پشمی و پارچه حوله ای دورو نخ تولید و عرضه می ‌شوند.
هر یک از این انواع، در موارد مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرند، مثلاً پارچه ‌های حوله ‌ای فرانسوی یک روی حوله ‌ای و یک روی ساده دارند و به واسطه داشتن کیفیت بالا، بسیار مناسب دوخت لباس ‌های راحتی هستند.

نحوه تولید پارچه حوله ای دورو نخ

کاربردهای متعدد پارچه های حوله ای باعث به وجود آمدن تنوع زیادی در آن شده است، همچنین تفاوت در سلایق نیز از جمله عوامل این تنوع به حساب می آید.
می دانید که الیاف پنبه برای تبدیل شدن به پارچه، باید ابتدا به نخ تبدیل شوند. بدین ترتیب نخ های استفاده شده در پارچه های حوله ای دو رو نخ از لحاظ شیوه تولید، عبارتند از نخ رینگ و نخ اُپن.
خود این موضوع یکی از مبناهای تقسیم بندی و درجه بندی کیفی پارچه های حوله ای محسوب می گردد.
از طرفی الیاف پنبه مانند اغلب الیاف طبیعی، دارای طول و اندازه های متفاوتی هستند؛ به طوری که هرچه طول لیف پنبه بیشتر باشد، معمولاً کیفیت بالاتری از آن انتظار می رود و بالعکس.
الیاف بلند، معمولاً در تولید نخ رینگ مورد استفاده قرار می گیرند، در مقابل الیاف کوتاه برای تولید نخ با تکنولوژی اُپن کاربرد دارند.
بدیهی است که قیمت پارچه حوله ای نخ رینگ در مقایسه با انواع دیگر، به خاطر کیفیت مرغوب گرانتر خواهد بود.

کارخانه تولید پارچه حوله ای

فروش پارچه حوله ای

به طور کلی پارچه های حوله دارای مشخصه های ذیل می باشند:
یک رو آبگیر بودن یا دو رو آبگیر بودن: پارچه های حوله ای به دو دسته دو رو آبگیر (دو رو پرزدار) و یک رو آبگیر (یک رو پرزدار و یک رو مخمل) تقسیم می شوند.
گرماژ: این پارچه ها با توجه به تراکم و پرز، می توانند دارای گرماژهای مختلف باشند. منظور از گرماژ، همان وزن هر یک متر مربع پارچه است. گرماژهای رایج در این نوع از پارچه ها، طیف گسترده ای از ۳۸۰ گرم بر متر مربع تا ۶۲۰ گرم بر متر مربع را در بر می گیرد.
نمره نخ: منظور از نمره نخ، نسبت وزن نخ در متراژ است که این موضوع در مقیاس ها و سیستم های مختلف سنجیده می شود. برای مثال در یکی از سیستم های سنجش، نمره نخ عبارتست از طول یک گرم از نخ که در این سیستم، نخ نمره ۲۰ یعنی نخی که ۲۰ متر آن دارای یک گرم وزن می باشد.
نحوه ایجاد طرح و نقش بر روی پارچه: برخی از پارچه های حوله ای کاملاً ساده اند و در رنگبندی متنوع به بازار عرضه می گردند. اما برخی دارای طرح های برجسته هستند؛ دسته دیگری هم با نخ های رنگی بافته می شوند.
لازم به ذکر است که کارخانجات متعددی در این صنعت، در کشور مستقرند که اغلب آن ها از به روزترین تکنولوژی های دنیا بهره می گیرند.
این موضوع صرفاً سخن تبلیغاتی نیست و برای بازارگرمی گفته نمی شود؛ بلکه با خردمندی، تلاش و دانش مدیران و مهندسین کارخانجات نساجی ایرانی به دست آمده است.
ارتباطات قدرتمند صنعتی با کشورهای پیشرفته، همچنین سابقه طولانی، دانش و مهارت بومی در صنعت مدرن، از مهم ترین عوامل به دست آوردن بالاترین سطح تکنولوژی توسط این کارخانجات به شمار می رود.
پارچه حوله ای دورو نخ یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت های تولیدی می باشد که در عرض ۱۵۰ سانت در مراکز فروش پارچه حوله ای در تهران عرضه می گردد.

مرکز پخش و فروش پارچه حوله ای در تهران

برای صاحبان هر کسب و کاری، خرید محصول به صورت مستقیم از درب کارخانه، می تواند منافع بسیاری به همراه داشته باشد.
خرید عمده پارچه حوله ای هم از این قضیه مهم مستثنی نیست.
اگر پخش کننده، عمده فروش یا بنک دار پارچه هستید، اگر صادر کننده و تاجر بین الملل می باشید و یا اگر در گروه مصرف کنندگان عمده پارچه حوله ای قرار دارید، خرید از مجموعه زیگورات فابریک می تواند منشأ تحول در کسب و کار شما باشد.

بزرگترین مرکز فروش انواع پارچه حوله ای به صورت عمده، شرایط ویژه ای برای خریداران در نظر گرفته است. پس همین حالا برای تماس با کارشناسان فروش و ثبت سفارش خود اقدام نمایید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه حوله ای دورو نخ

پارچه حوله ای دورو نخ | بهترین پارجه حوله ای در تهران

پارچه حوله ای دورو نخ به دلیل کیفیت بالا، مورد توجه بسیاری از خریداران عمده …