خانه / پارچه نمد / خرید عمده پارچه نمدی تولید کارخانه ورامین

خرید عمده پارچه نمدی تولید کارخانه ورامین

پارچه نمدی ورامین به صورت عمده و بدون واسطه توسط نمایندگی فروش آنلاین کارخانه ورامین با نازلترین قیمت به فروش می رسد. شما می‌ توانید همین حالا با صرف حداقل زمان، پارچه اصل ورامین را با قیمت درب کارخانه از ما خریداری کنید.

پارچه نمدی و ویژگی ‌های آن را بهتر بشناسیم

لازم به ذکر است که پارچه نمدی یکی از پارچه‌ های سنتی و قدیمی کشور ما بشمار می رود که مواد اولیه تشکیل دهنده این نوع پارچه پشم می باشد. برای تولید این نوع پارچه از گره های بافندگی استفاده نمی‌شود بلکه این نوع پارچه به کمک کمی رطوبت هوا، حرارت و فشار الیاف پشم در یکدیگر فرورفته و بافتی یکدست را به وجود می‌آورد.
باید گفت که کیفیت پارچه نمدی بستگی به میزان فشار نوع الیاف آن در هنگام تولید دارد. به نحوی که هر چقدر میزان فشار وارد آمده به الیاف های درجه ۱ در هنگام تولید این نوع پارچه بیشتر باشد پارچه از کیفیت و قابلیت بهتری برخوردار می گردد.
یکی از ویژگی ‌های خاص و منحصر به ‌فرد پارچه نمدی ورامین نسبت به سایر پارچه ها این است که مدت زمان لازم برای تولید این پارچه فقط ۱ روز می باشد، که این مزیت پارچه نمدی تا حد نسبتا زیادی منجر به کاهش هزینه ‌های تولید می شود.
به طور کلی ویژگی ‌های پارچه‌های نمدی عبارت است از:

  • داشتن وزنی سبک و کم
  • جاذبه خوب و مناسب رطوبت
  • داشتن گرمای بالا
  • داشتن انعطاف پذیری بالا
  • داشتن قابلیت استفاده فراوان
  • بهره‌مندی از تنوع رنگی بالا، پارچه‌های نمدی دارای ۱۴۰ نوع رنگ هستند.

کاربردهای اصلی پارچه نمدی، تهیه و دوخته انواع و اقسام عروسک‌، تزئینات و دوخت انواع لباس های زمستانی است.

چگونه می ‌توان پارچه نمدی ورامین را به‌ صورت مستقیم از کارخانه آن خریداری کرد؟

لازم به ذکر است که کارخانه پارچه نمدی ورامین از تولید کنندگان مطرح و معروف نمد در کشور بشمار می رود. کارخانه نمدی ورامین با تکیه بر ماشین ‌آلات مدرن و به ‌روز توانسته است نمدهایی با کیفیتی بالا و بی‌ نظیر تولید کرده و به بازار فروش عرضه دهد.
علاوه بر رفع نیاز داخلی این کارخانه تولیدی جزو یکی از کارخانه ‌های صادر کننده مطرح نمد در بازار خارجی نیز به شمار می‌رود.
حال اگر شما می ‌خواهید نمد اصل ورامین را به ‌صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه نمد ورامین خریداری کنید لازم است به صورت مستقیم به خود کارخانه یا نمایندگی های فروش مراجعه کنید.
همچنین می توانید از طریق پل های ارتباطی ارائه شده با کارشناسان فروش این کارخانه ارتباط بگیرید.
بسیاری از متقاضیان پارچه نمد فرامین ورامین این سوال را دارند که چگونه می ‌توانند به نمایندگی‌های این کارخانه دسترسی داشته باشند.
باید متذکر شد که جهت برقراری ارتباط با نمایندگی های کارخانه ورامین لازم نیست شما به صورت حضوری مراجعه کنید بلکه همین حالا می‌ توانید با برقراری ارتباط به صورت آنلاین خرید خود را از این نمایندگی‌ها انجام دهید.

پارچه نمدی ورامین

معتبرترین نمایندگی آنلاین کارخانه ورامین

اگر می ‌خواهید به معتبر ترین نمایندگی فروش آنلاین کارخانه پارچه نمد ورامین دسترسی داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم همین حالا و بدون اتلاف وقت و زمان از همین نمایندگی خرید خود را انجام دهید.
این مجموعه فروش به‌عنوان یکی از نمایندگی ‌های مجاز و مطرح کارخانه ورامین بشمار می رود که دارای سال‌ ها تجربه و سابقه در زمینه فروش مستقیم و بدون واسطه پارچه‌های نمدی این کارخانه تولیدی می باشد.
جهت اطمینان از صحت گفته‌ های ما می ‌توانید به تمامی مجوزهای مورد نیاز جهت اعتماد خود براحتی دست یابید. کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و همچنین راهنمایی شما عزیزان هستند.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کاربرد پارچه نمد ضخیم

کاربرد پارچه نمد ضخیم + خرید اینترنتی

یکی از پارچه های سنتی ایران، پارچه نمدی با شیوه خاص تولیدش می باشد. کاربرد …