خانه / پارچه بیمارستانی / انواع پارچه لباس بیمارستانی | عرضه پارچه های بیمارستانی قیمت مناسب

انواع پارچه لباس بیمارستانی | عرضه پارچه های بیمارستانی قیمت مناسب

انواع پارچه لباس بیمارستانی تولیدی کارخانجات برتر نساجی پارچه های بیمارستانی در کشور را با مناسب ترین قیمتی که فکرش را می کنید، به شکل عمده سفارش خرید دهید.
پارچه های گوناگونی امروزه در مصارف بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند که توسط کارخانجات نساجی پارچه تولید و به عرضه رسیده اند.
تقریبا در تمامی ایام سال، بازار فروش انواع پارچه بیمارستانی، بازاری داغ و پرهیجان بوده است و این موضوع می تواند نگرانی هایی را با خود به همراه بیاورد.
به خصوص برای کارگاه های تولیدی انواع منسوجات و لباس بیمارستانی تازه تأسیس که نمی دانند چگونه می توانند بهترین کیفیت و قیمت پارچه های بیمارستانی مورد نیاز خود را خریداری کنند.
در اینجا قصد داریم تا شما را با انواع پارچه لباس بیمارستانی آشنا کرده و در نهایت خرید مناسب ترین قیمت و کیفیت را به عنوان یک راز برایتان فراهم کرده باشیم.

انواع پارچه لباس بیمارستانی

انواع پارچه لباس بیمارستانی کدام اند؟

همانطور که متوجه شدید و می دانید امروزه نیاز پارچه ای مراکز تولید کننده انواع البسه بیمارستانی، تقریبا در تمامی ایام سال و همیشگی بوده و این موضوع سبب شده تا کارخانجات نساجی پارچه بیمارستانی و عرضه کنندگان این پارچه، بازار پرفروشی را تجربه کنند.
در حال حاضر از انواع پارچه لباس بیمارستانی در تولید البسه ذیل استفاده می کنند:

  • لباس پرستاران و پزشکان
  • لباس بیماران خردسال و بزرگسال
  • لباس پرسنل و خدمه بیمارستان
  • لباس حراست
  • لباس مخصوص اتاق جراحی
  • انواع لباس ایزوله بیمارستانی

در این میان غالبا جهت تولید انواع لباس فرم بیماران زن و مرد، از پارچه تترون بیمارستانی با عرض های ۹۰ و ۱۵۰ سانتی متری و حتی عرض ۳ متر با گرماژهایی که بدن نما نباشد استفاده می کنند.
پارچه ترگال بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۴۰ گرمی در رنگ سفید، مناسب روپوش پزشکی و در انواع رنگ های آبی آسمانی، آبی کاربنی و سبز جهت تهیه لباس پرستاران و البسه اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرد.
از طرفی از انواع پارچه ترگال کجراه نیز می توان در تولید البسه خدمه، لباس حراست و حتی لباس بیماران هم در مواردی استفاده به عمل آورد.
پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی هم با عرض ۱۶۰ سانتی متر و گرماژهای ۳۰ الی ۶۰ گرمی، در مصارف ذیل کاربرد دارند:

  • لباس بیمارانی که کمتر از ۴۸ ساعت بستری هستند
  • گان و شان بیمارستانی
  • کلاه و ماسک یکبار مصرف

پارچه فلامنت و قلامنت پنبه بیمارستانی هم با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژهای ۱۶۵ و ۱۷۵ گرمی می تواند در تهیه البسه فرم بیماران استفاده های خوبی داشته باشد.

شایان ذکر است که امروزه در مواقعی که بیمارستان ها نیاز به لباس ایزوله پیدا می کنند؛ مانند زمان شیوع ویروس ها و بیماری های واگیردار، پارچه های شمعی خصوصا پارچه شمعی پشت نقره ای می توانند گزینه خوبی برای تولید لباس ایزوله بیمارستانی بوده باشند.

انواع پارچه لباس بیمارستانی

از کجا پارچه بیمارستانی خوب بخرم؟

دغدغه و نگرانی اغلب کارگاه های تولیدی لباس بیمارستانی، این است که اگر نتوانند کیفیت مرغوب از پارچه های مورد نیاز خود را بخرند، کیفیت محصولات تولیدی آن ها پایین آمده و می تواند خساراتی را نیز متوجه حال آنان گردیده باشد.
امروزه سایت های گوناگونی اقدام به فروش اینترنتی انواع پارچه لباس بیمارستانی کرده اند، اما در این میان نمی توان به هر مرکز فروشی اطمینان حاصل کرد.
توصیه مشاورین فروش انواع پارچه بیمارستانی به خریدارانی که قصد خرید اینترنتی دارند این است که نمایندگی هایی را برای خرید انتخاب کنند که:

  1. ارتباط مستقیم با بزرگترین کارخانجات تولید کننده پارچه بیمارستانی دارند.
  2. نمونه های عدلی و کالیته پارچه را رایگان به تمامی نقاط کشور ارسال می کنند.
  3. مشاوره های لازم قبل از خرید را به مشتریان داده تا خریدی آگاهانه را انجام دهند.

انواع پارچه لباس بیمارستانی

عرضه مستقیم پارچه های بیمارستانی اصفهان

در این مجموعه فروش اینترنتی پارچه، انواع پارچه های بیمارستانی تولیدی معتبرترین کارخانجات نساجی اصفهان و سایر کارخانجات معتبر در کشور، به شکل مستقیم به عرضه می رسند.

با عرضه مستقیم پارچه های بیمارستانی، کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی می توانند با قیمت درب کارخانه خرید کرده که قیمتی ارزان تر نسبت به سایر بازارهاست. این موضوع سبب می شود تا این خریداران، تولیدات با قیمت تمام شده کاملا مقرون به صرفه تری را به انجام رسانیده باشند و سود خوبی را هم تجربه کنند.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آقای دباغ
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128992431
شماره فکس:0000000000
آدرس کانال: ziguratefabric@
آدرس سایت: www.parchesaraa.ir
پست الکترونیکی: Elahezakeri1366@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

مرکز خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی تولید جدید

خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با کمترین قیمت موجود در سایر بازارهای کشور، هم اکنون …